Seneste nyt
Billede beskrivelse

Bettina er ny kommunaldirektør i Rebild Kommune

26. juni 2026 kl. 12.00

REBILD: Da Jesper Carlsen ved udgangen af maj fratrådte sin stilling som kommunaldirektør i Rebild Kommune, satte det gang i en jagt. 

En jagt på en ny person til pladsen som kommunaldirektør - denne vedkommende er nu fundet. 

Det skriver Rebild Kommune i en pressemeddelelse, hvor man offentliggør Bettina Hedeby Madsen i netop denne stilling. 

- Vi får en dygtig kommunaldirektør, der kommer med et stærkt strategisk overblik, omfattende ledelseserfaring og en ledelsesstil, der bygger på samarbejde og tillid. 

- Hun har stor erfaring med at arbejde tæt sammen med politikere, ledere og medarbejdere, og jeg er overbevist om, at hun er den rette til at stå i spidsen for Rebild Kommune, siger borgmester i Rebild Kommune, Jesper Greth (V).

Bettina Hedeby Madsen kommer til Rebild Kommune fra en stilling som vicekommunaldirektør i Hjørring Kommune.

Hun er dog bosiddende i Støvring og har derfor allerede et godt kendskab til Rebild Kommune. 

- Jeg er både glad og stolt over at få muligheden for at blive kommunaldirektør i Rebild Kommune. Det er mit drømmejob. Rebild er en kommune, som jeg har stor respekt for, og som jeg allerede kender godt gennem både mit arbejde og mit privatliv. 

- Jeg glæder mig til at lære organisationen endnu bedre at kende og til sammen med byråd, ledere, medarbejdere, borgere og erhvervsliv at være med til at skrive kommunens næste spændende kapitel, siger Bettina Hedeby Madsen.

Hun tiltræder i Rebild Kommune pr. 1. august. 

Del artikel
Annonceret indhold
Nyeste

Nyeste