Frøslev Bal lukker permanent: - Vi har håbet, vi har kæmpet og vi har tabt
FRØSLEV: Frøslev Bal lukker permanent.
Det oplyser bestyrelsen bag Frøslev Bal i et opslag på Facebook.
- Vi har håbet, vi har kæmpet og vi har tabt, skriver bestyrelsen i opslaget.
Her fortæller bestyrelsen, at de ikke får lov til at åbne for Frøslev Bal igen, og at arrangementet derfor lukker permanent fra dags dato.
I opslaget sender bestyrelsen en særlig tak til de unge, der har været en del af Frøslev Bal.
- Tak for smilene, grinene, kommentarer, høje humør, festglæde, sommetider vrede og tårer, de mange snakke, jeres opbakning, støtte, fredagene, årene. Tak for jer, skriver bestyrelsen.
Bestyrelsen skriver samtidig, at de unge har sat spor hos alle, og at de vil blive savnet.
Også forældre og frivillige får en tak med på vejen.
Bestyrelsen takker forældrene for støtte og tillid samt for “lån af jeres skønne unge mennesker”.
Til de frivillige lyder der også en stor tak for deres tid, arbejde og gode humør.