Seneste nyt
Billede beskrivelse

Bettina bliver ny kommunaldirektør i Rebild

26. juni 2026 kl. 12.00

STØVRING: Bettina Hedeby Madsen bliver er 1. august ny kommunaldirektør i Rebild Kommune.

Hun kommer fra en stilling som vicekommunaldirektør og direktør for Kultur, Teknik og Miljø i Hjørring Kommune. Det fortæller Hjørring Kommune i en pressemeddelelse.

- Vi kommer til at savne Bettina i Hjørring. Hun har været en stærk og drivende leder, som har bidraget væsentligt til udviklingen af vores kommune. Samtidig ønsker vi hende stort tillykke med det nye job – Rebild Kommune får en dygtig og engageret kommunaldirektør, og de kan godt glæde sig, siger borgmester i Hjørring Kommune, Søren Smalbro.

Bettina Hedeby Madsen tiltræder sin nye stilling 1. august.

Del artikel
Annonceret indhold
Nyeste

Nyeste