Mand voldsomt forbrændt efter sankthans-ulykke
AALESTRUP: En sankthansaften i Aalestrup gik helt galt, efter en 40-årig mand blev slemt forbrændt under båltændingen.
Det skriver TV2 Nord.
Den 40-årige mand var i gang med at hælde benzin på bål, da en anden person gav sig til at tænde det med en ukrudtsbrænder.
Personen, der tændte bålet, stod på den anden side og kunne derfor ikke se den 40-årige. Ifølge TV2 Nord troede vedkommende, at den 40-årige var gået væk fra bålet, da han tændte det.
Manden fik andengradsforbrændinger og blev fløjet til Rigshospitalet med helikopter.