Farvel til Farsøs førstehold: Trænerduo stopper
FARSØ: Trænerduoen Kristoffer Nørgaard og Kristoffer Vorre stopper med udgangen af denne sæson som trænere for Farsø Ullits IKs førstehold i Jyllandsserie 2.
Det har klubben meldt ud i et opslag på Facebook.
- De har begge haft stor indflydelse på, at vi har det niveau, vi har i hele afdelingen. De har begge leveret gode indsatser på og udenfor banen, udtaler bestyrelsesformand, Magnus Bojer.
Cheftræner, Kristoffer Vorre, siger dermed farvel til Farsø efter en sæson, hvor holdet har placeret sig midt i rækken. Farsø blev nummer fire efter Helsted Fremad, Thisted og Gug.
- Jeg vil gerne sige tak for to et halvt fantastiske år som træner i Farsø. Tak til spillerne og bestyrelsen for dengang at tro på en 24-årig knægt som cheftræner. Det er ikke alle steder, man havde gjort det, og den tillid har betydet meget for mig, lyder det fra Kristoffer Vorre.
Fortsætter i Farsø
De seneste år er Farsøs førstehold gået fra at være et solidt Serie 2-mandskab til et stærkt Jyllandsserie-hold. Kristoffer Vorre fortsætter selv fremadrettet som spiller i klubben.
- Tak til alle spillerne for at møde op og træne på kommunens flotteste anlæg, og for altid at være klar på de skøre idéer, vi i trænerteamet fandt på. Jeg har været utrolig stolt, når vi har været over 40 mand til træning. Det er et minde, jeg vil tage med mig, siger han.
Hans assistenttræner, Kristoffer Nørgaard, er ligeledes glad og taknemmelig over tiden som træner i FUIK.
- Det har været en kæmpe fornøjelse at være en del af rejsen, og jeg er utrolig taknemmelig for tiden i klubben, siger Kristoffer Nørgaard.
- Jeg har haft et fantastisk samarbejde med Vorre, men der er ingen tvivl om, at Kristoffer har trukket det største læs. En stor tak for indsatsen, engagementet og samarbejdet, lyder det fra assistenttræneren.
Han fortsætter som træner for U13 og U10-holdene og vil derfor stadig have sin daglige gang i klubben – ligesom den anden Kristoffer.
- Vi mister heldigvis ikke disse store profiler i klubben. De fortsætter i forskellige roller i klubben og som spillere. Fra FUIK skal der lyde en stor tak for jeres helhjertede indsats, lyder det slutteligt fra formand, Magnus Bojer.