Seneste nyt
Billede beskrivelse

"Det er med stor tristhed": Karina lukker sit Hjørring-værtshus

25. juni 2026 kl. 12.07

HJØRRING: I seks år har Karina Hornbjerg ejet og drevet værtshuset Bondestuen i Hjørring. 

Men om ganske få uger er det slut. 

Hun har nemlig valgt at lukke værtshuset - og dét med virkning allerede fra 31. juli. 

Det skriver hun i et opslag på Facebook. 

"Det er med stor tristhed, at jeg desværre må meddele, at jeg har valgt at lukke Bondestuen. Jeg har opsagt lejemålet og har 6 måneders opsigelse, men desværre kan det ikke længere løbe rundt økonomisk. Derfor har jeg taget beslutningen om, at sidste åbningsdag bliver 31/7-26," lyder det i opslaget. 

Her retter værtshusindehaveren samtidig en tak til alle kunder, venner og bekendte, der har støttet hende igennem hendes seks år med Bondestuen i Bispensgade. 

Del artikel
Annonceret indhold
Nyeste

Nyeste