Karina Hornbjerg har ejet og drevet Bondestuen i Hjørring i seks år. Men nu er det slut. Arkivfoto: Torben Hansen
"Det er med stor tristhed": Karina lukker sit Hjørring-værtshus
HJØRRING: I seks år har Karina Hornbjerg ejet og drevet værtshuset Bondestuen i Hjørring.
Men om ganske få uger er det slut.
Hun har nemlig valgt at lukke værtshuset - og dét med virkning allerede fra 31. juli.
Det skriver hun i et opslag på Facebook.
"Det er med stor tristhed, at jeg desværre må meddele, at jeg har valgt at lukke Bondestuen. Jeg har opsagt lejemålet og har 6 måneders opsigelse, men desværre kan det ikke længere løbe rundt økonomisk. Derfor har jeg taget beslutningen om, at sidste åbningsdag bliver 31/7-26," lyder det i opslaget.
Her retter værtshusindehaveren samtidig en tak til alle kunder, venner og bekendte, der har støttet hende igennem hendes seks år med Bondestuen i Bispensgade.