Seneste nyt
Billede beskrivelse

Er der en bustyv på spil i Hobro?

24. juni 2026 kl. 12.29

HOBRO: For nu tredje gang er der fra busterminalen i Hobro forsvundet en bus. 

Seneste gang var natten til tirsdag ved 4-tiden. Det skriver TV2 Nord

Det følger i kølvandet på to øvrige busstyverier, der fandt sted torsdag 18. juni samt mandag 22. juni i denne uge. 

Første gang blev den stjålne bus fundet i Silkeborg, mens bus nummer to blev fundet i Aarhus. 

Den tredje bus i rækken af tyverier fra den lokale busterminal er endnu ikke fundet - men ifølge lokalpolitiet kan man følge bussens færd på en GPS-sender, og man forventer derfor, at den snart er fundet og tilbage i byen igen. 

Man ved endnu ikke, om det er samme gerningsmand til alle tre bustyverier. 

- Det er vi i gang med at efterforske. Den seneste bus er en regulær NT-rutebus, og der foreligger videoovervågning, som vi er i gang med at indhente. Vi håber, at vi på baggrund af det kan finde signalement på gerningsmanden, siger Frederik Als, der er politikommissær og leder af efterforskningscenter Himmerland, til TV2 Nord. 

Del artikel
Annonceret indhold
Nyeste

Nyeste