Seneste nyt
Billede beskrivelse

Nu springer årets studenter ud

23. juni 2026 kl. 06.03

FJERRITSLEV: Mandag 22. juni var en rigtig festdag på Fjerritslev Gymnasium, da årets første studenter fik huen på.

Da de første huer var på plads på de kloge hoveder, gik flaget til tops foran gymnasiet - og som traditionen byder blev det hejst af den første student fra hver af gymnasiets tre linjer med behørig hjælp fra vicerektor og fungerende rektor Anders Krogh.

I de kommende dage vil endnu flere studenter springe ud inden den store dimissionsfest torsdag.

I alt dimitterer 98 fra Fjerritslev Gymnasium i år.

Del artikel
Annonceret indhold
Nyeste

Nyeste