Klar til at synge med? Nik & Jay gør Nibe for lækker
Populær duo indtager festivalen til sommer
AALBORG: De er superaktuelle med ny musik og fremstår her i 2020 skarpere end nogensinde.
Og til sommer kan du opleve Nik & Jay for fuld udblæsning i Skalskoven, når de vender vender tilbage til Nibe Festival med deres hitparade.
Ikke alene er Nik & Jay en crowdpleaser af rang, bandet tonser også stadig, her 18 år efter debuten, hits afsted - senest blandt andet med kæmpehittet Magnolia sammen med Morten, skriver festivalen i en pressemeddelelse.
Nummeret vil helt sikkert også være på listen over hits på festivalen sammen med selvskrevne klassikere som Hot, Boing!, Lækker, Novembervej og En Dag Tilbage.
Nibe Festival har udover den populære duo også offentlig en række andre større danske navne - blandt andre Lukas Graham, Alphabeat og Jonah Blacksmith.
Festivalen forventer at have det endelige program på plads omkring 1. april.
Nik & Jay spiller lørdag 4. juli kl. 22:30.