Seneste nyt
Billede beskrivelse

Glædeligt gensyn: SushiSushi er igen i Vestbyen

Tidligere ejer er tilbage med nyt koncept, der skal være med til at mindske madspild

19. januar 2020 kl. 17.30

AALBORG: Er du fan af lækker sushi i mange varianter? Så er der masser at komme efter hos SushiSushi, der er tilbage i bybilledet efter et par års fravær.

Restauranten ligger samme sted som tidligere - og det er såmænd også den tidligere ejer Sinne Lagrolet, du igen finder i lokalerne på Strandvejen.

Billede beskrivelse

- Det er 14 år siden, jeg var med til at åbne den første SushiSushi, og det har været en stor del af mit liv og min identitet, siger hun.

- Så da jeg fik mulighed for at åbne restauranten igen, lå det lige til højrebenet. Det er selvfølgelig specielt at være tilbage, men det er også meget velkendt. Jeg skal lige finde mig til rette, men det er som at komme hjem. Jeg er ikke i tvivl om, at det er det rigtige, jeg har gjort.

Der er stadig masser af sushi på menuen, og varemærket skal nu som tidligere være god kvalitet og gode råvarer. Og nu også med et særligt fokus på at undgå madspild.

- Tidligere var det buffet og a la carte, men jeg synes, der var for stort madspild, siger Sinne Lagrolet.

- Derfor er det nu lavet om til all you can eat, hvor man bestiller et antal stykker. Og hvis man levner mere end tre stk. pr. bord, betaler man 10 kroner ekstra pr. stykke, man ikke spiser.

Billede beskrivelse

SushiSushi slog dørene op for nylig, og Sinne Lagrolet glæder sig over en god modtagelse.

- Kunderne er positive, og her er stort set fuldt hus hver aften.

SushiSushi ligger på Strandvejen 11, der er åbent tirsdag til lørdag.

Del artikel
Annonceret indhold
Nyeste

Nyeste