Meget mere mad: Storcenter lancerer store nyheder
AALBORG: De har allerede MadGaden.
Snart får Aalborg Storcenter imidlertid også et større udendørs madområde.
Onsdag 1. juli kl. 13 åbner tre nye foodtrucks nemlig foran Gul Indgang i storcentret.
Det skriver Aalborg Storcenter i en pressemeddelelse.
De nye foodtrucks kommer fra Basilikum - der serverer pizza - En Shaah, der laver pita samt Burnet der laver smashburgers.
- Vi oplever stor efterspørgsel på både events og hyggelige opholdssteder i centret. Derfor er det ideelt at gøre brug af det store udendørs areal ved Gul Indgang til at skabe nogle gode rammer til både spisning og events i fremtiden. Vi forventer, at det nye område står klart til efteråret, siger Tom Dorf, der er centerchef i Aalborg Storcenter.
Åbningen markeres med en stor fest fredag 3. juli kl. 13-20, hvor en DJ sætter stemningen - og alle tre foodtrucks lancerer åbningstilbud.
Til festen kommer Yogo også og serverer frozen yoghurt til dessertmaverne.
- Vi glæder os utroligt meget til at slå dørene op til vores foodtrucks i Aalborg Storcenter. Vi har tre gode koncepter, som passer til hele familien, så vi er sikre på, at det bliver en stor succes, siger Hussain Alyassiri, der er ejer af de tre foodtrucks.
Nyhederne stopper imidlertid ikke der.
I pressemeddelelsen røber Aalborg Storcenter nemlig, at åbningen af de tre foodtrucks "bliver startskuddet til et større og endnu hyggeligere udeområde, som skal danne rammen om flere events i fremtiden", lyder det.