NT indfører togbus i næste uge
TOGDRIFT: Hvis du skal i byen i Aalborg fra Hobro, Hjørring, Frederikshavn eller Skagen næste weekend, skal du med togbus i stedet for tog.
NT indfører nemlig togbus på strækningen mellem Hobro, Aalborg, Hjørring, Frederikshavn og Skagen og på strækningen mellem Hjørring og Hirtshals fra lørdag 27. juni klokken 22 til søndag 28. juni klokken 6.
Det skriver NT på Facebook.
Lørdag vil visse strækninger dog lukke før klokken 22, og nogle af dem vil først åbne igen efter klokken 7 søndag.
Du kan orientere dig om togrejserne på Rejseplanen og finde togbussernes holdeplads på NTs hjemmeside.