Seneste nyt
Billede beskrivelse

Festlig mandag: Norske korps indtager bymidten

22. juni 2026 kl. 11.20
Opdateret kl. 11.32

AALBORG: Går du en tur ned ad Aalborgs gågader i dag, mandag 22. juni, kan du være heldig at få en mere festlig oplevelse, end du måske havde regnet med.

I dag marcherer intet mindre end otte korps gennem byen.

Aalborg har nemlig besøg af norske skole- og ungdomskorps i forbindelse med den årlige Nordsø-Festival.

Musik og march finder sted mellem 10.40 til 12.30.

Hvis du ikke når det i dag, marcherer tre korps igen gennem byen lørdag 27. juni.

Korpsene starter ved Gabels Torv og Toldbod Plads. 

Derefter samles de på Gammeltorv, hvor viceborgmester Tobias Bøgeskov byder velkommen klokken 11.25 mandag 22. juni og klokken 11 lørdag 27. juni. 

Herefter fortsætter korpsene mod Honnørkajen.

Det oplyser Euro Tourist på Facebook.

Del artikel
Annonceret indhold
Nyeste

Nyeste